Monday 26 September 2011

nEw liFe-chaiyok2 faid adam

    semua nya aku nak ianya bermula dgn kosong...
biarlah ape yg telah berlaku dlm kisah hidup aku sebelum nie menjadi kenagan yg terindah..
utk melupakan semua 2 bknnya semudah ak taip dlm blog nie...
sakit yg aku lalui selam nie bnyk mengajar aku erti hidup,,
aku tahu,tuhan telah menentukan semua jalan hidupku ini,,cuma ak perlu mewarnai semua ini..
mungkin kehadiran kau dlm hidup aku nie sbg pelangkap hidup aku nie..

Biar lah ak simpan semua nie dalam memory yg terindah..
ak da x boleh nk menoleh kebelakang lagi..sbb ape yg berlaku sgt2 memberi kesan pada diriku..
Dan aku perlu meneruskan sisa sisa hidup ku dgn kegembiraan seperti sedai kala..
cuma ia berbeza kua dah x berada  disampaing ku lagi...

hidup ini mesti d teruskan..bialah masa yg menentukan segalanya...
walaupon perit utk terima segalanya..

Dan sekarang aku??
MUHAMAD FAID ADAM BIN MAZLAN
akn meneruskan sisa2 hidupku dgn semua yg baru...

SEKIAN TERIMA KASEH

No comments:

Post a Comment