Wednesday 28 September 2011

cItA-CiTa+kEjAyAaN+KeMaHuAn

CiTa-CiTa
semua orng ade cita2 kn..Termasuk lah aku.
cita2??tah la kadng2 aku pon pening dgn cita2 aku,
tapi ape yg penting,aku cuma nk berjaya d dunia & akhirat..
erm..aPE yg aku rase skung nie,nk hBISkn stdy aku dulu,kwn2 aku semua da hbis blaja..
bIla da hbis blaja semua,bru aku nk cri KErja..
samBung degRee???ermm yg tuh biar la mase yg menentukan semuanya..
balik pada cri kerja tuh,aku akn berusaha jgk biar dapt kerja,
zaman skung nie,kite da x boleh nk memilih sgt  kerja..
tapi x kn la ade diploma,tapi kerja BURUH...
Aku x nk r macm 2...
bIar la sesuai dgn kelayakan yg aku ade kn...
semua kerja yg aku cari tuh mestilah halah..sbb nk bagi fmly,nk bg diri snrdri,nk bagi kat BINI(opss)

Ape yg penting!!mase konvo aku nanti,aku nk pergi ke UNISZA dgn penuh KEJAYAAN!!
aku akn tunjuk pada seseorng tuh,aku boleh lakukan yg terbaik walaupon die x ade dlm hidup aku!!
KeJaYaAn
DA bnyk da kejayaan yg aku kecapi selama nie..tp bknla kejayaan dlm KERJAYA..
Aku mmg harapkn aku boleh berjaya dlm kerjaya..sbb tanpa kejaya yg kukuh,
aku x akn dapt ape yg aku hajatkn..
Dunia skung,orng da x tgk pada hati budi kita,orng akn tgk pada kekayaan..
no money,no SEGALANYA...
ImPIan tuh mmg besar...semua nk yg besar2..hahaha..
berjaya kah @ tidak ???
look n see...

KeMaHuAn
cAkap pasal kemahuan nie,bnyak sgt kemahuan aku....
aku nk ade kete sndri,nk ade rumah sndri,hehhehe
tapi...berjayakah aku dapat semua tuh???
insyaallah....aku PASTI akn dapat semua tuh...
#keta yg aku idamkn satria neo
#rumah??aku nk rumah tuh biasa je,tp orng tgk cantek...
#aku nk tolong abah,mak,adek bradek aku...
#aku nk bini yg baik..biar la muka x cantek pon,asalkn sepadan dgn aku,n boleh trima aku seadanya,
dan sentiasa bersama dgn aku walau mcm mn keadaan sekali pon...
#ank??aku terima je rezeki tuhan bagi..hehehe...

"SEMUA YANG AKU INGIN KAN INI X SEMESTINYA AKU AKAN DAPAT, TAPI AKU AKAN
CUBA SEBAIK YANG MUNGKIN"
 "SETIAP KEJAYAAN TIDAK AKAN DATANG BERGOLEK IANYA PERLUKAN USAHA + TAWAKAL+BERSERAH"
SELAGI AKU MAMPU BERJALAN,BERFIKIR,AKAN AKU CAPAI SEMUA NIE..
AKU AKAN BUKTIKAN PADA KAU YANG KAU ADALAH INSAN YANG MENYESAL 
SEBAB MELEPASKAN AKU!!!